Egoboost, långhelg och en massa regn..

Men efter regn kommer solsken... Imorgon lovar vädergudarna solsken. Jag behöver sol och värme. Börjar mer och mer bli sugen på att boka en resa när sommarjobbet är slut. Samtidigt vill jag åka iväg med Emma till Asien över jul och nyår. Pratade med Markus igår och än finns det hopp om fjällvandring. Denna gång till Grövelsjön i Dalarna. Där svenska/norska fjäll står i ett med varandra.

Hade halvdag i onsdag och med tanke på vädret så blev det Långnäs. Jag skulle få en egoboost av Bella. Det blev makeup och hårstyling. Även ett antal olika outfits fick följa med ut på ängen. Solen sken men det var ändå lite kyligt i luften. Självklart hade jag druckit vin för annars hade det inte funkat. Livrädd för kameran, blir stel och stirrig när jag ser den. Hade lite problem med rinnande ögon men bilderna blev över förväntan. På kvällen var det grillning. Grillat är godast :) Vi hann även med en makeup, styling och lite foton på morgonen. Ska bli kul att se resultatet eftersom jag inte hade druckit vin..

Annars var det en inomhus dag igår och även denna dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0