JAAAA jag har fått jobb igen :)

Mer säger jag inte, vill skriva på anställningspapper först. Första gången man blir anställd utan intervju :)
Har passat Calle idag och det blev massa lek och sång. Hade bakat en bärpaj som vi mumsade på medans Calle sov. Fixade även lite i badrummet. Fick ett ställ att ha tvättmaskinen på av Bella. Blev som ett nytt badrum. Nu vill jag göra en liten makeover där. Var på stan och letade efter en svart kavaj och det var inte lätt. Kunde inte låta bli att prova en på MQ och självklart fastnade jag för den. Dyr så den får hänga kvar och mogna ett tag till...

Var förbi Korpen och pratade med Camilla, alltid lika trevligt att hänga på gymmet. Det var då jag fick det glädjande samtalet. 
 
Ikväll blir det film hos Emil, vi ska se Hamilton -Nationens intresse så vi kan se tvåan på bio imorgon. Tror bestämt att jag ska trotsa min förkylning och halsont för att besöka gymmet. Lyfta lite vikter har väl ingen dött av lr?!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0