Mörker...

Ett ständigt mörker just nu. Det är svårt att inte bli deppig när hösten kommer. Även om det finns saker som jag ser fram emot, ljusglimtar som ger mig ett leende på läpparna.

Besöken hos KBT-terapeuten hjälper men vägen till fullständig lycka är lång. Har försökt att sätta min barnlängtan åt sidan men det är svårt. Försöker fokusera på här och nu. Läser min Mindfulness bok och den är bra. Läser även 50 nyanser av honom. Har svårt att koncentrera mig på att se serier eller filmer. Jag är trött men ändå rastlös. Tankarna far iväg både hemma och på jobbet.

Killar, kärleken osv är en enda stor soppa. Försöker följa mitt hjärta men min hjärna spökar och får mig att fundera.

"I'm not afraid to try again. I'm just afraid of getting hurt for the same reason"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0