Ups and downs...

Så här det.. Nu känns det att man är på botten och inte toppen. Det är väl oftast så.. sparka på den som redan ligger. Tappade all arbetsmoral och lust nu när arbetslösheten är en vecka bort. Trodde jag träffat mannen med stort M men inte. Hur kan något som känns så rätt vara fel?? Jag ältar, tänker och funderar. Vet att jag gjorde alla rätt denna gång och ändå funkade det inte. Kan bara inte riktigt förstå.

Igår var jag och Bella på Nolia, jag köpte endast lite kolor. På lördag är det dags för mig och Carola att springa där. Ska se en föreläsning med Fredrik Paulun om jag är kvar där så länge. Många timmar blir det... Sen blir det fix inför kräftskivan hos Carola och Niclas. Som jag längtar, det har varit så dåligt med kräftskivor senaste åren.

Nu ska jag drömma mig bort i lite Dallas och imorgon är det fredag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0