Vakum

Det känns som jag går runt i ett vakum. Allt som har med barn att göra är jobbigt just nu. Prat om barn, se barn, barnsaker, barn på tv. Bli påmind att jag aldrig kommer få ha en eget litet barn i min famn. Kommer aldrig få uppleva att vara gravid igen, känna ett liv där i magen som växer. Jag behöver verkligen få svar på mina frågor för att kunna bearbeta detta. Kan ändå inte låta bli att tänka på varför?Även om äggdonation skulle kunna vara en liten chans har jag inte 70 000. Skulle inte orka med ett misslyckat försök. Jag försöker vara glad och glädjas åt de som är gravida men ändå känner jag sorgen som finns där hela tiden.
 
Mina hormoner och min kropp lever sitt egna lilla liv. Varför ska jag ha mens och menssmärtor ? Sluta jävlas med mig!!! 
 
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0