Ändrade planer

Trodde att jag skulle få komma utanför tullarna idag men inte.. Det har blivit massa serietittande istället. Började se GCB igår och den var ganska kul. Verkar dock inte som om det kom mer än 10 avsnitt. Har segat mig igenom The Iron Lady, trodde att den filmen skulle vara bra. I brist på annat så ser jag ännu en ny serie Don't Trust The Bitch In Apartment 23.. Lite kul och dessutom är det bara 20 minuters avsnitt.
Har köpt en chokladkaka idag, den kan man lita på. Bra för att dämpa begären, tristessen och ensamheten. Hade jag vetat att planerna ändrades hade jag åkt till Luleå istället. Men får bli om 2 veckor. För nästa helg är det Eurovision och vin som gäller. Kanske en utgång om den rätta känslan infinner sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0