Ett år av sorg och saknad pappa

Till minne

av

ASSAR ISAKSSONs

 

Bortgång den 6 mars 2011

Ett år av sorg och saknad.

Du fattas oss.


You never said I'm leaving

You never said goodbye
You were gone befor we knew it
and only God knew why,

A million times I needed you
A million times I cried
if love alone could have saved you
you never would have died

In life I loved you dearly
In death I love you still
In our hearts I hold a place 
that only you can fill

It broke my heart to lose you
but you didn't go alone
as part of me went with you
the day God took you home.

'

Det senaste året har gått fort. Har inte haft orken eller tiden till att bearbeta alla känslor. Jag tänker på dig, vissa dagar mer och vissa mindre. Har ännu inte riktigt förstått att du inte längre finns kvar. Ibland kommer jag på mig själv att jag vill ringa dig. Berätta något eller bara höra hur du har det. Dödesbesked kom några minuter för tidigt. För jag skulle ringa dig men i samma veva lämnade Patrik dödsbudet. Det var helt obegriplikt, jag skulle ju ringa dig!!

Imorgon tänder jag ett ljus för dig pappa och tränar extra hårt på gymmet. Det är ett bra sätt att hantera minnesdagen av dig. Fast jag kan inte höra dig säga " träna inte för hårt, du äter väl eller den bästa av allt är när du tyckte jag var anorektiker för att jag var lite för smal en gång..

Älska älskade Pappa <3

I carry you heart with me ( I carry it in my heart)

I am never without i (anywhere i go, you go my father



Kommentarer
Lisa

Kram vännen ♥

2012-03-06 @ 07:22:09
URL: http://fordonsflickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0