We are young...

Nu börjar helgen närma sig och det känns så skönt. Ska ha en lugn helg i ensamhetens tecken. Ska sova igen lite förlorad sömn. Det har varit underbara dagar med massa mys. Har en härlig känsla i kroppen men samtidigt massor med tankar om allt och ingenting.

Tonight
We are young
So let's set the world on fire
We can burn brighter than the sun
Tonight
We are young
So let's set the world on fire
We can burn brighter than the sun

Carry me home tonight
Just carry me home tonight
Carry me home tonight
Just carry me home tonight


Har fixat nästan allt till fjällvandringen förutom en buff. Ska på stan imorgon och se vad jag hittar. Lite tråkigt att det krockar med A:s barnlediga helg men men det kommer flera. Sen planerar jag en helg i Luleå så jag hinner umgås med Andreas innan han flyttar till LA. Känns märkligt att han inte kommer befinna sig i Sverige på väääldigt länge eller inte alls. Tur att det finns flera sätt att hålla kontakt. Hoppas på att jag kan ta mig dit och hälsa på någon gång. Det bästa skulle vara att åka dit med Emma. Skulle iofs vara bra att vänta tills hon fyller 21 så vi kan åka till Las Vegas. Fast det är så långt kvar tills dess. Nu ska jag känna lugnet och kolla serier. Blir en tidig kväll tror jag. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0