Grattis pappa<3 Idag skulle det varit papp...

Grattis pappa<3 Idag skulle det varit pappas 77-årsdag. Pratade med Peter igår och det kändes bra. Vi pratade lite om pappa. Det känns forfarande overkligt. Som han sa man kommer aldrig kunna förstå. Vet att tiden ska läka alla sår men det här såret kommer alltid finnas.. Idag fyller även min nära vän/ex Andreas år. Grattis till honom. Han ska komma upp till helgen men kan inte träffa honom. Känns surt att jag ska ha katterna just nu. Mina Andreas behov kommer då och då. Han är tyvärr lite för långt borta. Har fått sova inatt för katterna även om annat höll mig vaken. Hoppas hoppas att jag får jobba till sista februari:-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0