Jag vill..

  • Köpa nya träningskläder
  • Köpa mattor till kök och vardagsrum
  • Delta på Feel Good helgen på Havsbadet
  • Resa till Stockholm
  • Resa till Thailand
  • Dejt till Alla Hjärtans Dag <3
  • Se Takida i Kalix 

Sen finns det en massa andra drömmar som jag vill ska gå i uppfyllelse men då krävs det en man...

Ser fram emot mitt inbokade möte den 15 februari på Korpen då jag ska få ett träningsprogram.

Ser fram emot att få äta semlor den 21 februari men samtidigt är det sista dagen på Kappa och det är inte kul.

Ser fram emot att gå på Ljust & Fräscht den 24 februari med Patrik & Karin.

Har äntligen kommit igång med träningen och det känns helt underbart. Kanske tog i lite för hårt i helgen men samtidigt är det skönt att ha träningsvärk. Längtar tills jag kan börja köra mitt gamla träningsprogram, det som verkligen gav resultat. 

Just nu så njuter jag av att ha en vilodag och ligga under täcket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0