Hockey och bio..

Det är grejer det. Det var en full arena med förväntants fulla supportrar, vanligt folk och så jag och L-O. Ingen av oss är den som ställer sig upp och skriker. Men visst resa sig upp, klappa händerna gjorde vi ett antal gånger. Hörde mig själv säga "kom igenom" ett par gånger.. Blev lite stress till Bion. Men vi hann faktiskts sätta oss ner och skramla lite extra med påsarna.
Kvällens val av film blev "Hamilton - I nationens intresse"



Jag är nöjd med filmen och att se min "drömman" med den nya tränade kroppen var inte fel. Så nej det är inte bara lammkött som gäller för mig :P
Idag tog jag bussen hem för mina privatchaufförer var inte tillgänglia. En var i Överkalix och den andra festade nog lite mer än vad han tänkt på Challenge.. Har inte gjort så mkt, men hängt med T och ätit lite flottmat. Som vanligt när vi hänger. Fick köpa hem korv med bröd. Skulle tvinga han se BB men då bestämde sig min boxer för att lägga av.
Nu ska jag ta och serienöta innan sömnisen verkar helt. Söndagsångesten är här men inte av samma anledning som den brukar. Nu undrar jag vad jag ska fördriva tiden med. Imorgon är det gymmet x 2 som gäller.
Natti natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0