Fu***** monday

Hur man än gör så slipper man aldrig denna dag. Hade verkligen sett fram emot en morgonpromenad till jobbet men icket. För kallt enligt mig för en promenad. Tog bussen och kände mig nöjd ändå. Dagen har varit som alla andra måndagar.. pest. Imorgon blir det inte ett dugg bättre för då är det 14 februari. Årets värsta dag som singel enligt mig. Fast borde börja bli van för nu har jag faktiskt inte haft någon speciell att fira med på 2 år. Ett citat från PT.. lite fjortiskänsla men ändå "Att dö är inte det värsta, att vilja dö men inte kunna är värre". Jag tänker köpa en aska Aroma gelehjärtan och äta upp allihopa. Fast fört ett besök på gymmet så jag får mindre ångest. Ska även till Kiropraktorn imorgon.

Idag har jag varit på mitt första Bodybalance. Jag trodde jag bara tappat muskler under min allt för oaktiva träningsperiod. Men jag har även tappat balans, koordination, smidighet. Fy fan vad jag har mkt att bygga på. Känner helt klart för mitt gamla träningscitat. "Vad vore livet utan träning?- helt förjävligt!"

Nu serier tills sömnisen gör mig sådär lagom groggig och flummig så jag kan lägga bort datorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0