Det märks..

att man börjat jobba igen. Hemmet förfaller och rutinerna är helt i olag. Har förkylning i kroppen så ingen träning heller därav noll energi. Igår var jag på Korpens medlemskväll på Team Sportia med Camilla. Skulle köpa löparskor men hittade inga. Däremot ett par nya easytone fast dom får jag köpa när jag får en hel lön. Köpte en "luleå" väska som passar för kortare resor. Ett par nya Nike träningsbyxor fick också följa med hem. Jag är Nike beroende..

Idag har jag promenarat till jobbet och fick gå hem i regnet. Tur att jag bara skulle till Carola. Bjöds på jätte god middag. Vi åkte in till stan för att kolla in tjejkvällen. Tyvärr kunde jag inte köpa något förutom nån hårboll grej som jag ändå inte förstår mig på. Imorgon är det fredagsfika på jobbet och vi ska även gå ut och äta lunch. Det är ett måste sen att sluta äta och fika ut på ett tag. Ska rena kroppen från allt skit innan jag kan börja med Fitline produkterna.

Luleå imorgon och jag kommer få kramas med Rasmus, ha en myskväll med mamma. Träffa Andreas och kanske få hem Spegelbyrån jag köpt. Toppenhelg helt klart :)
Fick göra drogtest på jobbet och det var första gången. Tester har man gjort under åren med inte för detta..

Nästa vecka ska jag ta tag i träningen igen för ska bli frisk under helgen så är det bara. Massar organisation står på schemat också. Vill göra om i mina garderober.
Nu ska jag köra lite BB maraton, har missat hela veckans avsnitt..

Good Night !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0