Lilla julafton och mmm som i...

Make up store och Maria Montazami :) Ikväll har jag och Lisa haft lilla julafton. Vi åt ingen julmat men sushi. Min motivering är att det är lax och risgryn. Tycker vi borde få VIP-kort där nu...Vi drack i alla fall jätte god hjortron glögg så lite juligt var det. Även om Lisa tände ljus och gjorde mysigt i vardagsrummet, valde vi att sitta i det upplysta köket. Jag fick Make up store paket och hade ingen aning vad som var där i. Gissa om jag blev glad, där i låg Maria Montazamis läppstift och en läppenna.



Innan fredag är det även lilla julafton för mig och Carola.

Nu ska jag se lite serier innan dejten med John Blund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0