Luleå...

Har spenderat en hel del helger i Luleå.. även den som var och även kommande. Då är det slutputs inför fjällvandringen. Denna helg erbjöd grillkväll på Björkskatan, tacokväll på Kallkällan och Sushi i S Sunderbyn. Det är som ett måste att äta sushi när man träffar Linda. Hann även med ett besök hos brorsan och hämtade ryggsäcken. Hade hoppats på att Rasmus skulle sova med mig men han har hittat en ny sovkompis.. Staffan. Fast mamma sa att när jag väl åkt har han sovit på min madrass. Vill ha han hemma hos mig eller en annan katt men måste inse att min allergi inte riktigt fixar det. Dessutom blir jag ganska så låst om man vill åka på korta lr långa resor.

"Det bästa beviset för att erfarenhet inte hjälper är att hur många gånger man än har avslutat en kärlekshistoria så hindrar det en inte från att kasta sig in i en ny."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0