Stockholmresan bokad..

Känns så himla skönt, kommer att vara borta 20 april - 1 maj. Ska bli så kul och få träffa familj och vänner. Gissar att jag kommer ha mycket på schemat. Fast ska även unna mig att slöa lite...Jag och Maria ska vara nyttiga, det betyder inga kolhydrater (förutom alkohol) och långa promenader. 

Har varit i Luleå idag med Carola. Blev då inte så mycket klokare efter mötet med Manpower. Hur som helst var det kul med ett litet äventyr. Jag och Carola passade på att äta på Mat & Prat. Jag var duktig och åt en ceasar sallad. Fast hade garanterat syndat om jag inte haft Carola med mig. Tur att hon påminde mig om att jag får ont i magen...

Fast nu är det helg och då får man synda.. har köpt chips, dipp, godis och pepsi max. Magen knorrar direkt efter några godisar *suck*. Ska se film och då måste man bara ha något gott till.

Imorgon är det promenad, loppis och 5-årskalas på schemat. Sen ska jag hänga med Lisa på kvällen.

Nu ska jag drömma mig bort i filmvärlden...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0