När kommer sommaren?

Man kan inte tro att det snart är sommar. Har en blandning av vårkänslor och vårdepression. Mitt chokladbegär ökar och min energi är på noll. Helgen gick som vanligt för fort. En kort och inte alltför spännande helg. Såg en film med Thomas i lördags, en riktig kärleksfilm "The Vow" eller "Älska mig igen". Han trodde jag skulle gråta men så sorglig var den inte. Fast iofs har jag gråtit för mindre. Idag fick jag en sån där tomhetskänsla som spred sig, började tänka på pappa.

Min längtan efter barn har börjat ta överhanden igen. Har svårt att släppa tanken och det ökar min inre stress. Fröken livrädd för kärleken och vill inget hellre än att skaffa ett barn. Helst ett kärleksbarn men om jag inte finner kärleken så får det bli på annat sätt.

Imorgon ska jag börja med mitt cellenergiset och cellförnyelse. Har smygstartat idag Ska med en kvällsdrink. Ska bli otroligt spännande och se vad jag får för reaktion. Det jag har läst om det och alla andras erfarenheter så tror jag på underverk för både min kropp, mitt välbefinnande och min inre harmoni.
Kommer försöka skriva lite om hur jag känner under resans gång. Både positiva och negativa reaktioner. Skönt med kort vecka eftersom jag inte vet hur jag kommer att må. Nu är det lite natti natt serier.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0