Vi ska sy och vi ska klippa..

Idag har vi haft en riktig pysseldag hos Bella. Vi (jag :P) har sytt gardiner till hennes sovrum och kök. Bella sydde ett kuddfodral. Så nu vet jag hur man syr kuddfodral :) Vet inte var timmarna tog vägen. Kan bero lite på att jag inte kan använda en tumstock... Det blev fint i alla fall. Svängde förbi Willys och handlade hem lite mat. Nu är jag utslagen i sängen. Imorgon är det Sh'bam och Bodybalance som gäller. Förhoppningsvis så kommer jag somna helt utmattad idag.

Ska faktiskt synda lite idag, var otroligt sugen på chokladkaka men sparar det till helgen. Istället så blev jag bara tvungen att göra min pannacotta för att paketet går ut imorgon. Sicken otur jag har som får mumsa det och hallon. Lite Happy Ending kan man säga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0