Rutiner...

Har tappat dom i helgen. Känner lite inre stress när dom så lätt kan försvinna över en helg. Ska bli skönt med måndag och en hälsovecka. Har varit dåligt med träning och ätit onyttigt. Nu är min mage arg eftersom jag tryckte i mig godiset jag hade kvar från igår.
Det har varit en massa bakande i helgen. Igår bakade jag bullar och butterkaka för att Carola med familj skulle få fika. Det gäller att passa på under helgen. Idag har jag och Bella bakat. Tur att jag inte blir så sugen när jag bakar själv. Har en del bullar i frysen och dom får ligga där ifall någon kommer på fika. Funderar faktiskt på att prova baka chokladbullar och wienerbrödsbullar i veckan. Bara för att jag har alla ingredienser hemma.
Imorgon inleds hälsoveckan på Korpen...
Måndag: Qi Gong Inspirationsklass och Bodybalance
Tisdag:Mitt program och Kostföreläsning
Onsdag:Yogainspiration
Torsdag: Stressrealese föreläsning
Fredag: Gymmet eller pass
Lördag: Gymmet
Söndag: Sh'bam
Så denna helg avslutar jag med att titta på Äkta Människor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0