Lugnet..

Är i Kypas och har bäddat ner mig i sängen. Har fått låna Emmas rum och det är så tyst. Skillnad mot hemma där det alltid är störande ljud. Vi startade tidigt och åkte förbi GKs, Bränna och kyrkogården. Tände ett ljus för pappa. Det var helt omöjligt att ta sig till farmor och farfars grav. Det får bli när snön är borta. Lisa frågade om vi skulle ta isvägen över eller den vanliga. Snacka om ångestattack jag fick. Men sen kände jag att det var dags att övervinna en del av rädslan. Det gick över förväntan faktiskt. Annars har vi tagit en kort promenad, slappat och ätit middag. Jag och Lisa hade FF eftersom dom andra åkte iväg för att kolla hockeyn. Vi har myst med tända ljus, vin och choklad. Självklart med varsin dator i famnen..
God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0