Jaha.. då blev det vinter igen

Tur var väl det att jag tog en promenad på morgonen. För ska det fortsätta att snöa kommer jag hålla mig inomhus så mkt jag kan. Tog en promenad förbi Kappa idag, åh vad jag saknar det stället och mina kollegor. Vill verkligen tillbaka dit. Har inte gett upp hoppet än..

Annars känns det som "vad hände med dagen". Jag har gjort nada idag förutom kvällens Bodybalance. Fick en massa energi till småfix innan jag tog en dusch. Ser fram emot Sthlm men tyvärr krockar det med löparträningen jag hade tänkt börja på. Har inte råd att köpa både löparskort och vara en vecka i storstan. Det får bli nästa månads inköp och så får jag köra min egen löpträning. Inte lika lätt med tekniken men men.

Imorgon är det hård benträning som gäller och sen blir det Zumba. Det var en evighet sen så jag hoppas min kondition förbättrats sen sist. Annars tänker jag ha en lugn och skön fredag hemma i min ensamhet. Köpa lite godis och kolla på film.

Nu blir det "Lyckan i LA", lite kul program och dessutom får man se LA. Dit jag ska åka någon gång i framtiden. Flyttar Andreas dit blir det lite enklare med boendet.

Natti natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0