Myshelg och fjärilar i magen

Vilken härlig känsla det är att komma på sig själv med att småle och fnittra för sig själv.. Har varit i Luleå i helgen. Fredgen blev en lugn kväll hos mamma och middag. Massa mys med Rasmus. Lördagen så var jag med Patrik, Karin och Robert i Svartöstan. Det var lite loppis och fotoutställning på Blackis. Många år sen man var där sist. Det var när vi spelade in bröllopsscenen i Järnets Änglar.

Åkte hem till mamma och tog en siesta med Rasse. Vaknade till och styre upp en spontandejt. Inga förväntningar och såg det som en rolig grej. Hade bestämt mig för att lägga ner NK och allt med dejting för ett tag. Tur att jag inte bjorde det för då hade jag missat denna kille. Blev kaffe, vi och massa prat. Följde med till en båtstuga för att han skulle sitta nattvakt. Tur att det finns spotify :) Timmarna försvann iväg och helt plötsligt var det morgon igen. Tog mig hem till mamma och åt, tog en dusch och sen tillbaka igen. Var nog inte så pigg och alert som han. Kände mig bakis och sliten med rädda en del med att äta på Donken. Japp han gillar torra hamburgare. Äntligen någon man har en massa gemensamt med. Blir spännande det här även om jag som vanligt känner mig livrädd..

Kändes skönt att köra bodybalance, har någon konstig oros känsla i kroppen och behövde harmoni, Imorgon ska jag försöka träna lite styrka och onsdag är det löpning med Thomas. Nu ska jag avsluta kvällen med True Blood.


Kommentarer
Carola

Älskade vännen du är SÅ värd det här! Hoppas så att det ska bli precis så bra som det känns för er nu =)

2012-06-12 @ 09:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0