Midsommar och Brolle

Nu är midsommarhelgen över för denna gång. Midsommarafton spenderades på havsbadet i C & N:s husvagn. Där även barnen och Carolas pappa huserade. Vi hade otroligt tur med vädret. All mat intogs i förtältet och det var ett stort förtält. Tur var väl det för mindre plats i husvgangen. Jag och Carola var en sväng till stranparty och lyssnade på livemusik. Grillmat och massa alkohol. Vi stöp i säng vid midnatt. En ny morgon med frukost och in för att förbereda Tjej/Brolle kväll i Badhusparken. Passade på att få lite sol på mig.. solskyddsfaktor vad är det? Är fortfarande öm i hela ansiktet och lite här och där. Blir svårt att jämna till alla mina ränder. Resten av tjejerna kom och vi började göra oss iordning, åt ost och kex.. mer alkohol och shots.

Kom lite för tidigt till parken men vi kunde sitta i lugn och ro och äta hamburgare. Lite dålig info om tiderna. Tur att man hade lite lager med kläder på sig. När Brolle kom så stod vi som fjortisar framme vid scen. Han rockade somaldrig förr. Nöjda och lite trötta tog vi oss hem till Carola. En tjejkväll måste avslutas med att alla sover över.

Imorgon är det Luleå igen, en snabbvisit för att gå till Hassler och ta bort födelsemärken. Sen möta upp A för en tredje dejt. Han ska få följa med på Hägglunds och Naturkompaniet. Måste fixa det sista inför fjällvandringen. Nu är även resan betald och dags för att gå igenom vad som saknas. Det bästa av allt är att jag får sällskap tillbaka till Piteå :) Ännu en sak som skulle slå lite mer är om han surfar under dagen och är här när jag kommer hem..


Kommentarer
Jane l COCONUT

Haha det är faktiskt roligt att du lade upp detta just nu för häromdagen så tänkte jag helt random på hur längesedan det var som man såg något om honom efter all hets :P hehe

2012-09-27 @ 00:11:52
URL: http://coconutwonder.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0