It's Raining Men..

Om det ändå vore så väl.. Var är du min drömprins??

Nu börjar jag blir j-ligt trött på detta väder. Noll energi och noll D-vitamin. Det enda jag går och tänker på att att få åka iväg i September, helst med Emma. Var vet jag inte men LA hade kunnat funka för mig. Samtidigt vill jag åka bort över jul & nyår. Hade varit lite lättare att planera om man visst hur det ser ut på jobbfronten efter augusti. En fjälltur är planerad i slutet av augusti. Fast denna gång kommer det inte kosta som en utlandsresa. Behöver bara köpa ett par byxor och en en ryggsäck. Beror lite på hur mycket vi ska vandra per dag.

Nu känns det som att jag kommit igång med träningen igen. Har fått matschema av Camilla så ska börja med det. Imorgon tar jag fram min träningsdagbok som legat gömd i ca 3 år. Tänkte börja lugnt och utesluta vissa övningar jag känner att min axel belastas för mycket. Ska göra en vägning när jag får lön. Då har det gått 4 månader, så borde ha hänt någonting iaf.
<>/div

Helgen har jag varit lite isolerad, jag kände mig anti världen denna helg. Kan inte dirket påstå att jag älskar världen just nu heller. Bristen och saknaden på så myckt gör att jag hamnat i en svacka. Jag behöver träffa nytt folk och nya människor. Ska nog passa på att gå ut med Camilla den 16 juni. Får möta upp dom på krogen.

Jag saknar våra stunder tillsammans. Saknar Linda i Luleå. Saknar Emma så det gör ont. Vännerna i Sthlm är bara ett telefonsamtal bort. Så hur svårt är det att bara slå dom nummer man har inprogrammerade i huvudet?!

Humidity is rising [Mmm..rising]
Barometer is getting low [How low girl?]
According to our sources [What sources now?]
The street is the place to go [We better hurry up]

'Cause tonight for the first time [First time]
Just about half past ten [Half past ten]
For the first time in history
It's gonna start raining men [Start raining men]

It's raining men
Hallelujah
It's raining men
Amen

I'm gonna go out
I'm gonna let myself get
Absolutely soaking wet

It's raining men
Hallelujah
It's raining men
Every specimen

Tall blonde dark and lean
Rough and tough and strong and mean

God bless Mother Nature
She's a single woman too
She took over heaven
And she did what she had to do

She fought every Angel
She rearranged the sky
So that each and every woman
Could find the perfect guy




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0