Sjukstugan och whiskeyröst

Eller jag har inte så mycket "stockholmsröst" för tillfället.. Börjar känna mig bättre men det bränner och gör ont i halsen fortfarande. Hoppas på att kunna jobba imorgon. Har ställt kl på 06.00 så det är bara bita ihop och stiga upp. Hela dagen har varit som en lång dag och terapisnack. Med olika personer som säger olika saker. Visst ibland blir jag klok för stunden. Hör hur smart det låter men sen är det inte lika lätt att följa alla råd. Hade behövt ha en manligt uppfattning. Fick dock lite när jag pratade med Markus.
Tror och vet egentligen vart det barkar, för jag vet vad jag känner och vill men viljan och känslan är inte ömsesidig tyvärr. Lika bra att inse att även denna gång blev jag besegrad..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0