Nu känns livet bra mycket bättre :)

Äntligen har jag fått hit min lilla bebis och Cesse. Det var då lite kaos när dom kom hit. Rasmus hade bajsat i buren på vägen. Inte konstigt med tanke på hur länge sen han åkte bil. Han gömde sig under min säng och det luktade inte gott i mitt rum just då. Nu är han ren och fin igen. Har verkligen fått smöra för honom och han har visat tydligt hur missnöjd han är. Det tog sin tid men nu ligger han i min säng. Cesse gjorde dumheter när han rev ner min trogna vän tigern från garderoben. Ena örat slogs sönder och även mitt sovrumsgolv. Nu ligger Cesse i min garderbo och jag hoppas på att dom hittar sina platser i min lägenhet. Har fixat alla deras rätter och inser hur bortskämda dom är. Det ska bli spännande och se hur natten blir...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0