Fullt upp eller full tupp..

Det har varit lite mycket på sista tiden. Vara kattvakt är som att skaffa två små barn. Är glad att dom sover på nätterna men skulle behöva ha ett vakande över dom på dagarna.
Förutom jobb hela veckan så var vi och såg "The Girl With The Dragon Tattoo". Hade inga förväntningar men blev i alla fall besviken. Jag och Lisa var även då och åt sushi. Klart godare nu än när jag var sjuk. Igår hade jag och Carola kvalitetstid, vi åt en 3-rätters middag på Nodo. Supergott och riktigt bra pris. Tyvärr är ljudnivån där lite för hög. Svårt att prata och höra... Idag har Helena varit förbi och vi var på Coop. Jag köpte så mycket onyttigt. Jag undrar om jag tröstäter?? Eller äter jag för att frysa mindre.. hmm bra att kunna ha det som ursäkt iaf.
Har haft kvalitetstid med Rasmus ikväll, han har legat hos mig nästan hela tiden. Han är så mysig men jag blir tokig på allt hår. Fortsätter kvällen med att inhalera onyttigheter..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0