Vilodag

Igår hade jag en dag full av "aktiviteter". Hade ställt larmet för att inte sova bort dagen. Gick upp och åt frukost, klädde på mig och gick till gymmet. Tisdagar är dagen för mitt program. Började med uppvärmning/kondition på bandet och sen körde jag igenom mitt program. Fan så ont det ska göra och vissa övningar är så tråkiga. Peppade mig själv med att bara jag kör det nu kommer jag få börja bygga muskler sen. Med tanke på det underbara vädret så bestämde jag mig och Lisa för att ta en långpromenad. Vi passade på att äta mellis i solen. Så underbart det kan vara med sol. Belöningen var en sväng till solariet. Hade även bokat in en vägning/kroppsanalys på Korpen. Precis som jag trodde har jag tappat muskler. Fast behövs ingen våg för att se det utan en spegel... Annars var det bra värden. Får inte gå ner någon i fettmassa eller BMI. Det bästa av allt är att min metaboliska åler är 21. Jippi och jag som närmar mig 40.
Idag är det alltså vilodag. Har ätit frukost i sängen och kollar på film. Jag ska även äta sushimiddag med Lisa. Det suger lite i sushitarmen, dessutom är det mat jag får äta. För nu är det även bra mat som gäller. Här ska det inte syndas på veckodagarna.
Tänker inte göra så mkt idag förutom att vila kroppen. Imorgon är det Sh'bam på morgonen och Bodybalance på kvällen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0