Nu börjar det på allvar..

Arbetslöshetens stress och min träning. En bra kombination egentligen för då kan man träna bort lite stress och finna lugnet.

Idag har jag varit en snabbis på stan och sen gick jag hem och åt lite frukost. Tvättade och röjde undan lite. Sen kom Bella och Calle förbi på kaffe. Efter det blev den en runda på stan. Jag fyndade lite på Kappahl och ILike. Vi snackar verkligen fynd :) Tiden gick så fort och Bella åkte hem och jag gick upp för att äta tidig middag.

Låg i sängen ganska så länge för att hitta motivationen och orken till gymmet. Hade bokat in mig på ett pass och det kändes motigt. Jag har lärt mig hur jag ska göra.. vänta in i det sista så det blir försent att boka av. Precis som alltid var det härligt att komma dit. Fick prata med Camilla och boka upp mig för en vägning (kroppssammansättningstest). Fjärde gången på bodybalance och varken vigheten eller balansen har gett sig till känna än. Kommer garanterat kännas i kroppen imorgon.

Har fixat iordning ett bra träningschema för veckan och nu hoppas jag att det funkar. Det är 7 pass förutom styrketräningen och promenaderna.. Vill att det ska bli fint väder så jag kan börja med mina timmeslånga promenader också. En sväng till solariet hade inte heller varit fel.

Nu väntar jag bara på att min sömnis ska knocka mig men än så länge känner jag inte av den. Typiskt men ska ändå ställa klockan på 8.30. Nu avslutar jag kvällen med lite "Body of proof".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0