Det var den söndagen..

Har haft full upp hela dagen. Var på gymmet efter 10. Camilla körde slut på mig. Var är mina muskler, var är min kondis?? Efter träningen följde jag med Lisa till Dollar och ÖB där även Carola och hennes mamma var. Så jag bytte bil helt enkelt. Jag och Carola lunchade på Waynes och sen hem en sväng. Lite oplanerat så hamnade jag hos Bella i Långnäs. Fikat, ätit middag och fått ännu mera jagvillhabarnkänslor. Inser verkligen hur fort tiden går. Även om vi pratade om gamla minnen så snackar vi om 4-5 år sedan. 

Ha även fixat några matlådor för veckan. Känns skönt för nu till veckan är det gymmet som gäller. Tror faktiskt att jag ska ta och boka in mig på ett pass också. Det ska bli intressant och se hur mkt träningsvärk jag har imorgon.

Imorgon är det dessutom den där jobbiga dagen som infaller varje månad. Det är 11 månader sen pappa gick bort <3

Maybe I didn't treat you quite as good as I should have
Maybe I didn't love you quite as often as I could have
Little things I should have said and done
I just never took the time

Your are always on my mind!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0