Tonåring på nytt..

Man kan ju tro det när man vaknar en söndag kl 14.22. Fick en chock när jag tittade på klockan, gnuggade ögonen och tittade igen. Trodde jag missat Sh'bam passet men kom på att det började kl 16. Jag åt och slöade fram tills jag skulle till gymmet. Hängde kvar i repan på Korpen och pratade med Camilla tills det var dags för Bodybalance. Jag har helt klart hittat mitt favoritpass men ska testa Functional Moves. Nu blev det inte på tisdag eftersom jag ska ha kvalitetstid med Carola. Imorgon måste jag städa och bädda rent i sängen. Finns inga ursäkter utan det måste bara göras. Vill komma hem till en städad lägenhet efter min lilla semester.
Vet inte riktig hur jag ska kunna somna idag så får nog ta hjälp av en sömnis, spikmattan och ljudboken :)
Nu ska jag drömma mig bort i serievärlden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0