Snö snö

Har noll motivation till att göra något. Håller på att tvätta och har även sorterat in lite papper i pärmar. Vill inte gå utanför dörren idag. Träningsvärk till 1000 av passet i torsdags. Hade bokat upp mig för Bodybalance men det var inställt och var ersatt med Funktionell träning. Shit vad jobbigt, snacka om att jag var död efteråt. Igår började jag morgonen med att försova mig. Ingen bra början på dagen sen var det massa fredagsfika på jobbet. Gick till Carola efter jobbet och stannade där till midnatt.

Lider helt klart av en vårdepression, jag är överlycklig att jag får vara kvar på Kappa. Samtidigt är det så mycket jag saknar i mitt liv. Nästa helg ska jag åka till Luleå och kramas med Rasmus. Skulle önska att jag även visste när jag får träffa Emma nästa gång. Kanske i sommar?

Grattis till mig som har namnsdag idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0