Offline mode

Innebär inte att jag är offline fb hela dagen men att jag inte orkar prata i telefon. Jag har helt enkelt hamnat i obalans efter min Sthlms vistelse. Mycket tankar och funderingar på vad jag ska göra. Har inte orkat ta mig till gymmet och det ger mig ångest. Idag är det fredag den 13:e. Inte för att jag har märkt av det. Jag har skrivit på nya anställningspapper på Adecco och får komma tillbaka till Kappa. Dessutom fick jag löneförhöjning :) Även om det kanske inte är för evigt känns det underbart att ha ett jobb igen. Imorgon är det förhoppningsvis lika fint väder som idag och då kan jag promenera till Simons kalas. På söndag måste jag gå på Bodybalance, finns inga hinder eller undantag. Nu ska jag återgå till film, chokladkakan och pepsi max.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0