Ett minne blott..

Har kommit hem efter en perfekt helg i Luleå. Mamma och jag var på Fyndmarknaden och sen träffade jag Andreas på kvällen. Olearys öppnade i Luleå och vi gick dit. Vi åt, drack, spelade bordshockey och bowling. Jag förlorade men det var kul ändå. Som den pensionär man är så gick vi därifrån innan midnatt. Det var lång kö utanför så det kändes som man gick i rätt tid. Idag har jag mest myst med Rasmus och slöat framför datorn. Bästa Andreas hjälpte mig hem med spegelbyrån. Det tog bara sisådär 20 år att hitta rätt. Det är tyvärr inte mormors byrå som jag blev lovad när jag var liten. Jag är i alla fall hel nöjd att äntligen ha en spegelbyrå.

Idag är det 1 år sedan pappa begravdes. Tiden går så fort och det är fortfarande svårt att ta in att han inte finns. Vill kunna ringa till honom och berätta att jag fått jobb. Har inte skrivt på för sommaren men tror det blir nu i veckan. Känns helt underbart att få vara kvar där. Även om det alltid är svårt att stiga upp blir jag så glad när jag kommer dit. Hoppas på fint väder så jag kan ta mig en morgonpromenad dit.
Nu ska jag se en film som Andreas rekommenderade "African Cats"..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0