Barnprogram..

Då menar jag inte barnprogram för små barn utan "Barn till varje pris" som går på SVT nu. Det kommer även börja ett till i veckan på TV3 "Drömmen om ett barn". Det är jobbigt att titta på samtidigt känns det skönt att höra andra människors historia. Deras längtan och de som delar samma tankar som jag, barn är meningen med livet. Det är som Carola säger att jag har ett stort mål i livet och det är att få barn igen. Klockan tickar och prinsen uteblir. Har inte så många alternativ att välja på. Det är ett stort steg, en lång process som kan bli kostsam. Men jag vill ha barn till varje pris.


Kommentarer
kusin

Blocket.se :):) i munksund :) 500kr, ett KAP!!! :):)

2011-10-05 @ 15:05:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0