Nimbys värld..

2011-11-01_00_07 (MMS)

Där fanns det gott om pappor men inga singelpappor. De som kanske var singlar var iaf helt ointressanta.. Har haft en lång dag idag. Vi har hunnit vara på Nimbys och klättrat runt så man blev helt slut. Jag var barnvakt till Simon och Jimmy en stund. Sen lämnade vi dom hos deras faster och åkte till Max. Vidare till Luleå och Malmudden för att jag skulle hänga hos Patrik och Karin. Carola skulle på anställningsintervju så nu håller vi tummar och tår att hon får det. Känns att man varit igång hela dagen. För jag är trött men har tagit en sömnis. För morgondagen börjar med att vara barnvakt en kort stund igen. Imorgon åker jag till Luleå för att vara där till söndag om jag inte blir uttråkad innan. Anledninge är att vi ska upp till Överkalix Kyrka och sjunga, tända och be för pappa <3 Nu är det snart sovdags för lilla mig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0