Åren går..

Har för första gången idag kollat igenom Pixbox med tanke på att sidan ska stängas. När man ser vissa bilder tänker jag "var jag/vi där". Så mycket galet vi gjort och kan med säkerhet säga att jag levt livet. Kanske dock lite sent eftersom jag "tog igen" min party/singel tid lite senare. Att se sig själv är verkligen som att sen en yngre, smalare/tränad, snyggare version av mig. Såg jag ut så där?? Så många människor som passerat genom åren, vissa har man glömt bort. Jag ångrar ingenting, just där och då var jag lycklig med mitt liv. Även om man fick hjärtat krossat ett par gånger. Fast jag var mycket starkare då, klarade av motgångar på ett annat sätt en nu.

Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv, kunna se mig själv i spegeln och vara nöjd med spegelbilden. På torsdag är det frisören som gäller. Har bokat tid på Sax&Maskin. På fredag börjar jag om med mina behandlingar på Florakliniken. Ska inte lägga ner lika mycket pengar som sist men behöver få en rätsida på alla mina problem i kroppen.

Gymmet får vänta ett tag till, pengarna räcker inte till allt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0