Lite uppdatering..

Är inte så flitig med att blogga just nu... kom hem i söndags och det har varit fullt upp. Har inte ens tid att se mina serier:P Kom hem i söndags och idag har jag packat upp min resväska klart. Håller på att tvätta i tvättstugan, kände att jag ville torktumla mina sängkläder. Fy vad jag ogillar min tvättstuga är glad att jag har tvättmaskin hemma.

Igår sov jag borta och har haft en jätte mysig dag. Blev upphämtad av Carola och har varit hos henne fram tills vi tog oss en promenad in till stan. Ikväll får jag mysbesök eller snarare nattbesök. Jag är bara nöjd att han kommer och sover med mig. Gillar mina fjärilar i magen och pirret i kroppen.

Inte kul att vara arbetslös men det är skönt att jag och Carola kan underhålla varandra. Hoppas på positiva besked från Nordea annars blir det kanske några veckor på PT. Måste få in en rutin med mina promenader, nyttig mat och min sjukgymnastik. Jag längtar tills jag kan stå på gymmet och lyfta vikter utan att det gör ont.

En bra början på maj månad helt klart:)


Kommentarer
Lisa

Är så glad för din skull! Du är värd allt det bästa och lite till!

2011-05-03 @ 21:17:04
URL: http://fordonsflickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0