En hel del nedräkningar

Först till imorgon när det blir myskväll med finast och Ailie. Ska bjuda på middag och efterrätt. Får även sällskap i sängen. Nästa stora grej är Lisas bal, tur att den är 7 juni för sen åker jag till Sthlm den 8 juni. Det känns så underbart att hon har gått hela vägen. 12 år i skolan och nu är dagen D snart här. Känns som om man gjort något bra i sitt liv, även fast det är hon som går ut skolan med bra betyg och en studenmössa på huvudet.

Idag har jag varit med Carola och sen passade jag killarna ett tag. Mötte upp Lars och Ailie på Gallerian och sen blev det lite kvällsfika hemma hos mig. Tänk så fort man vänjer sig med sällskap. Även fast jag har stort behov av ensamtid så känns det så tråkigt när dom går:(

Ska bli skönt att börja jobba och få känna sig behövd. Dessutom blir helgerna mer värdefulla när man jobbat på veckorna. För mig kan det lika gärna vara måndag hela veckan eller lördag hela veckan... Blir helt dagvild när jag går hemma. Inte konstigt om man deppar ihop då och då.

Nu är det Big Brother som gäller och sen lite serier innan man somnar.


Kommentarer
Anonym

Men oj,då förstår jag.Vad jobbigt..Ante är också allergisk och jag som alltid har haft katt tycker det är jättetråkigt att aldrig mer kunna ha en :(

2011-05-25 @ 19:50:05
Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 09:44:34
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0