Snön...

håller på att försvinna och det är 3 grader ute. Nu går vi mot ljusare tider och bättre promenadvägar.
Kändes lite snopet att införskaffa sig ett par broddar för att jag ramlade igår på vägen hem. I morse så var det sandat och jag fick inte alls testa om dom funkar.

Nu har jag gått till jobbet hela veckan och känner mig verkligen motiverad att fortsätta. I helgen blir det dock lite vilohelg eller om man nu räknar med IKEA som någon lugnt. Ska snart bli upphämtad av Carolas äkta hälft för att äta middag och sova över hos dom. Upp med tuppen ska vi imorgon.

Kommer vara rätt så trött när man kommer hem, så blir nog soffläge framför Melodifestivalen. Söndagsplanen är att kolla på Vasaloppet medans jag fixar med IKEA sakerna jag köpt. Kvällen kommer jag spendera hos Tolvan och se film.

"Godhet gör förvisso inte människorna lyckligare än lycka gör dem goda."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0