Luleå äventyr...

Vaknade tidigt imorse med huvudvärk så blev ingen sovmorgon. Låg och drog mig i sängen sen tog jag en dusch och gjorde mig klar. Blev upphämtad av Carola och Niklas för en tripp till Luleå. Först och främst var det presenter till Jimmy och Simon. Hade även turen att jag fick ta med mig en byrå hem från Jysk. Önskar bara att jag hade fått lön för då hade jag även köpt hem handtag till köket.

Fick en middagsinbjudan av Lisa och det tackade jag inte nej till. Mumsigt älgkött, potatisgratäng och god sås... muummss. Sen följde Lisa med mig hem och hjälpte mig att skruva ihop min byrå. Jag säger bara Jysk.. att det alltid ska vara fel och besvärligt att få ihop deras möbler.

Jag och Lisa har surfat runt på inredningssidor och lite baksidor. Vi bestämde innan jul att vi skulle baka Macarons men har inte gjort det än. Fast snart ska vi ha en bakdag.

Nu ska jag slappa i sängen och kolla på film och kanske någon serie.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0