Sol sol sol

Underbara sol, njuter av varje minut jag får vara ute i solen. Just nu är det 27,9 grader inomhus och 29,6 utomhus. Undrar bara hur jag ska kunna sova i värmen?! Imorgon ska vi äta lunch vid vattnet och jag ska doppa fötterna.

Mitt liv är lite upp och ner så därav denna bloggtorka. Jag försöker gå vidare men det är inte alltid så lätt. Skönt att ha ett jobb och gå till. Dessutom har jag kommit igång med träningen. Stiger upp som en zombie varje morgon. Det känns bra efteråt. Hoppas bara att jag kan börja träna som vanligt igen. Få tillbaka mina muskler och känna mig nöjd.

I helgen ska jag göra min "Emma" tatuering, jag längtar! Sitter och funderar på en till men den får vänta. Ska försöka hinna med Öjebyn Kyrkmarknad också.

Nu ska jag ta en dusch och sen kolla lite serier. Imorgon är det återigen träning..wohooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0