Bloggtorka och Rudolf med röda mulen

Har varit en snabbsväng till Luleå. Åkte dit för att träffa Andreas men så blev det inte. För jag blev sjuk istället, har legat nerbäddad på madrassen. Skulle stannat hela helgen men orkade inte. Kände att min säng är bästa stället att kurera mig på. Måste hinna bli frisk innan Sthlms resan. Hörde idag att det blir Champagnefest på lördag vad det nu innebär.. Spännande värre :)

Jag har en så röd och irriterad näsa. Vågar inte snyta mig mer för jag orkar inte blöda mer näsblod. Har varit och köpt chips och pepsi max så kvällen är räddad. Fy vad tråkigt att vara sjuk, alla andra verkar ju ha det så mycket roligare än mig. Tur att jag har en hög med serier och filmer. Finns inte så mkt energi till annat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0