Klippa banden..

Är inte alltid lätt... Insåg idag att man kan inte "bara vara vänner". Det vet jag sen tidigare men oftast så följer jag mitt hjärta eller jag följer ALLTID mitt hjärta. Därför står jag oftast där sårad, besviken och ledsen i slutändan... Även denna gång. Vet inte hur jag tänkte när jag åkte förbi och träffade Lars och Ailie i Badhusparken. Det kändes som mitt hjärta snördes ihop och jag ville bara gråta. Höra henne ropa Annika och sen fråga om jag skulle följa med hem. Vad säger man till en 3-åring?? Som inte förstår varför en person bara försvinner??

Klippa banden, glömma och gå vidare. Det är vad jag måste göra. Gissa om det är svårt att radera någon från ens liv som man tycker så mycket om. Ta bort alla bilder, sms och mms. Det gör ont och det blir så definitivt då. Även om det sista som överger en är hoppet så kan man inte alltid hålla hoppet uppe. Måste släcka det hoppet denna gång.

Over and out..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0