Solsidan

Då har man sett kvällens avsnitt av Solsidan och då var det roliga slut... eller?! Måste se Big Brother innan jag ska sova. Ångrar att jag ens började se för lite svårt att sluta. Det är redan kaos i huset och det har bara börjat.

Idag började jag morgonen med en kopp kaffe och sen mötte jag upp Helena för en promenad. Plötsligt blev klockan så mycket och jag gick över till Zandra. Hade lovat henne att följa med och se handboll Lillpite - Boden. Riktigt spännande och kul att göra något annat. Hängde hos henne ett tag efter och sen gick jag hem för att äta en sen lunch.

Annars har jag mest slöat i sängen och kollat på serier och en bra film, The Ultimate Gift. Helt klart sevärd och lite sorglig. Känns som jag har lätt till gråt för tillfället. Livet är inte en dans på rosor just nu.

Imorgon planerar jag att ta en morgonpromenad till jobbet. Har laddat kaffebryggaren så jag vaknar till doften av nybryggt kaffe kl 6. Det brukar ta ca 40 min att gå till Furunäset. Nu är det snart en ny månad och jag tänkte försöka lägga ner lite energi på bra mat och träning.

"Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte."
 
Kanin (Nalle Puh)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0