Vad händer?!

Inte mycket för tillfället. Har jobbat idag och kände mig inte helt pigg efter helgens förkylning. Har varit och ätit sushi till middag. Tror jag har fått Lisa en aning sushiberoende. AS =anonyma sushiberoende... Alltid lika gott, tror jag aldrig kommer att tröttna på den maten. Vad annars, massa flumprat med Lisa i telefon och fb. Imorgon blir det filmkväll hos Lisa. Ska även vara den perfekta ex/dejt blabla och fixa en sak till Micke. Alltså betyder det att till helgen är det Luleå som gäller. Nu hoppas jag verkligen att Andreas kommer upp. Tror annars att han hamnar på min minuslista... Än finns det plats kvar. Funderar bara på vem som är högst och lägst just nu på den listan?!
Ska avsluta kvällen med att fortsätta öka på mitt serieberoende med lite "Life Unexpected"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0