Regn och rusk

Fy vad jag är trött på detta väder. Inte för att jag gillar snö men regn och slask är värre. Jag behöver sol och värme. Har ingen energi men har i alla fall tagit upp granen. Måste fixa lite glitter imorgon. Känner ingen julstämning whatsoever men men. Det går bra på jobbet, riktigt bra och trivs fortfarande. Även om det är jobbigt att stiga upp blir jag på bra humör när jag kommer dit.
Igår vad det Lucia. Det var fika hela dagen på jobbet. På kvällen var det Luciatåg för Simon och Jimmy. Där var det mer fika. När vi kom hem till Carola och Niclas var det ännu mera fika. Ville nästan stoppa fingrarna i halsen. Om det var värt det? Ja till en början men inte när magsmärtorna kom.
Inte för att jag lär mig, för idag började jag morgonen med tårta och på eftermiddagsfikat ännu mera fika. Usch och blä, nu måste jag sluta äta sånt jag inte får. Eller efter helgen för förhoppningsvis har jag en dejt på lördag...
Nu blir det sängen och lite serier.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0