Regn regn och åter regn..

När ska det sluta regna??

Det känns som man gått runt med vattenfyllda skor hela dagen. Kanske borde ha tagit gummistövlarna och regnkläderna med mig. Det är bra att vara efterklok.

Fick sovmorgon idag och det kändes jätte skönt. Tog mig upp och åt frukost sen bussen in till stan för att möta upp Micke. Var på Storheden och handlade inför morgondagen. Hoppas på att det är lite uppehåll så vi kan grilla. Annars får vi ändra våra planer. Fast på lördag vill jag verkligen kunna vara på Musikens Makt utan att känna mig som en dränkt katt.

Jag och bröderna Å var på bio och såg "Captain America". Helt klart nöjd över filmvalet. Nu är det bara att vänta på fortsättningen som har premiär nästa år.



Nu ska jag varva ner med en serie och sen sova. Ska bli skönt att slippa väckarklockan som ringer.

Natti natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0