Rastlös..

Min första arbetslösa dag och jag klättar på väggarna. Somnade tidigt igår och vaknade innan klockan. Cyklade iväg i regnet till AF. Fort var det gjort... min handläggare har semester så hon får höra av sig när hon är tillbaka. Ska fixa en ansökan imorgon och skicka iväg.

Storstädade idag och det var mer än behövligt. När jag pratade med Micke imorse så sa att något om att bli bekväm i röran typ.. OJ Shit, det är ju precis vad jag blivit. Lärt mig blunda för sånt jag brukar må dåligt över. Det var bara att ta fram dammsugaren och skurmoppen. Skinande rent blev det och hittade min eftersökta sminpensel i avloppet?!

Min rastlöshet tog över och jag fick beslutsångest. Jag satt där och valde mellan att lägga mig i en renbäddad säng och kolla serier lr åka till Luleå. Insåg att jag lika gärna kunde ligga på madrassen hos mamma och se serier. Det bästa av allt skulle vara om Rasmus ville komma och ligga hos mig.

Imorgon blir det stan en sväng och kolla in lite bra att ha saker till vandringen. Möta upp Micke och sen vet jag inte riktigt hur dagen ser ut. Jag hoppas på regn så det är tillåtet att ha en film/serie dag. Fredag är det grillning om vädret tillåter och lördag är det Musikens Makt.

Nu ska jag fortsätta se lite serier innan sömnisarna börjar verka..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0