Kotknäckare..

Det är alltid lika smärtsamt men skönt på samma gång att gå till naprapaten. Kände mig lagom mör när jag satte mig på cykeln till jobbet. Det har varit en lång dag idag, trodde aldrig den skulle ta slut. Nu är klockan snart 20, vad hände med tiden?? Har färgat håret, kändes lite tråkigt att färga över slingorna. Det var ett måste, inte alls snyggt med utväxten. Skulle behöva klippa topparna och min lugg. Har snabbstädat och fixat tvätten också. Lite måsten innan helgen så det känns bättre när man kommer hem på söndag. Så skönt att vara ledig på fredag. Denna gång så ska datorn följa med så jag kan serie/film nöta lite också. Nu ska jag slappa i sängen och se om det blir någon planering inför Kebnekaiseäventyret:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0